ワーキングペーパー
| No.354 貴志 奈央子 |
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| 社会的課題に向けたビジネスソリューションの構築
(2025年8月) |
| No.353 高井 文子 |
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| プラットフォーム競争と市場共存のメカニズム ―日本におけるQRコード決済普及の
ケース分析―
(2025年3月) |
| No.352 Naoko KISHI |
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| Digital Solutions for food-related issues: A Literature review from management perspectives (March 2025) |
| No.351 河野 英子,大沼 雅也,福嶋 路,竹内 竜介,高石光一 |
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| 台湾におけるAEDの導入と普及:後発者優位に基づく統合型モデルの実現
(2025年2月) |
| No.350 河野 英子,福嶋 路,大沼 雅也,竹内 竜介 |
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| 温泉地域におけるAEDの普及 -伊香保温泉の事例-
(2023年11月) |
| No.349 君島美葵子 |
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| 地域別販売戦略に対する経営環境の不確実性への対応 ―事業ポートフォリオ・マネジメントにおける戦略管理会計― (2023年10月) |
| No.348 君島美葵子 |
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| ブランド別販売戦略の課題 ― 戦略的管理会計の事例研究 ―
(2023年2月) |
| No.347 山岡 徹,吉田 崇 |
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| 先端経営研究における不確実性の位置づけに関する考察
(2023年2月) |
| No.346 河野 英子,大沼 雅也,竹内 竜介,福嶋 路,高石 光一 |
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| コンンビニエンスストア設置を核とした「市民による除細動(PAD)」普及の取り組み-那覇市の事例
(2022年11月) |
| No.345 高井 文子,近能 善範 |
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| 日本の初期パソコン市場における競争 -NEC PC-98帝国の生成と崩壊-後編 (2022年9月) |
| No.344 高井 文子,近能 善範 |
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| 日本の初期パソコン市場における競争 -NEC PC-98帝国の生成と崩壊-前編 (2022年9月) |
| No.343 石田 満恵 |
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| サステナビリティ経営をめぐる用語の整理 ~クラスター分析を通じて~
(2022年9月) |
| No.342 山岡 徹,吉田 崇 |
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| 探索と活用が地域密着型の組織の経営成果に及ぼす影響 ―教育産業における変数設計と予備的検討― (2022年2月) |
| No.341 Naoko KISHI |
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| Political Interventions and Bias in Stem Cell Research
(December 2021) |
| No.340 竹内 竜介,河野 英子,福嶋 路,大沼 雅也 |
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| 日本におけるAEDに関する教育内容の変遷-文部科学省検定済教科書中学校「保健体育」の分析-
(2021年11月) |
| No.339 河野 英子,福嶋 路,竹内 竜介,大沼 雅也,青木 成樹 |
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| 「市民による除細動(PAD)」の普及に向けた地域の取り組み -三島市・尾張旭市の事例
(2021年10月) |
| No.338 大沼 雅也 |
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| 日本におけるPCIの発展史(1):行為と研究の経時的変化
(2021年4月) |
| No.337 竹内 竜介、河野 英子、福嶋 路、大沼 雅也、青木 成樹 |
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| 横浜市におけるAED普及の取り組み
(2020年11月) |
| No.336 Naoko KISHI |
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| KNOWLEDGE TRAJECTORY AND PERFORMANCE IN SCIENTIFIC RESEARCH
(October 2020) |
| No.335 竹内 竜介、河野 英子、福嶋 路、大沼 雅也、青木 成樹 |
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| ケーススタディ:フィリップス・ジャパンによるAED事業
(2020年5月) |
| No.334 Naoko KISHI |
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| SATELLITE DATA AND CROWDSOURCING
(March 2020) |
| No.333 Seiji MANABE, Daniel Arturo HELLER |
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| Applying the Autonomation Concept to White-Collar Departments at Toyota Motors:
The Basics of JKK (Ji Koutei Kanketsu)
(April 2019) |
| No.332 大沼雅也 |
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| 日本におけるAED普及の幕開け(2):日本航空による導入と活用
(2019年3月) |
| No.331 君島美葵子 |
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| 原価計算・管理会計研究のアウトリーチ活動実践 一中学校社会科の公民的分野を通じた中大連携事例一 (2019年1月) |
| No.330 Naoko KISHI |
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| How does Policy Focus Influence Scientific Research?
(Dec. 2018) |
| No.329 谷地弘安 |
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| 要求工学における要求獲得技法 -技法間関係に着目した要求獲得フレーム
(2017年11月) |
| No.328 大沼雅也 |
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| 日本における AED 普及の幕開け(1):航空会社による採用
(2017年7月) |
| No.327 河野英子、大沼雅也、福嶋 路、青木成樹、竹内竜介、高石光一 |
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| ケーススタディ:日本光電工業株式会社における AED の事業化
(2017年7月) |
| No.326 服部泰宏、矢寺 顕行 |
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| 人材の評価と価値のダイナミズム: 三幸製菓における採用施策の変更をつうじた新たな人材価値の創造
(2015年6月) |
| No.325 Peijun Guo and Chao Wang |
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| Reexamine first price sealed bid auctions with the one-shot decision theory
(May 2015) |
| No.324 Peijun Guo |
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| Resolving St.Petersburg, Allais and Ellsberg paradoxes with the focus-based decision theory
(May 2015) |
| No.323 Yasuhiro Hattori and Kohei Arai |
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| Diffusion of Knowledge Related to Management Studies and Practical Benefits
(April 2015) |
| No.322 服部泰宏、新井康平 |
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| 内々定獲得確率へ与える影響についての経験的研究:コックス比例ハザードモデル
(2015年4月) |
| No.321 Miyuri Shirai |
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| Appeal of High Quality and Low Price with Price Discounts for Seasonal Products
(Dec. 2014) |
| No.320 Miyuri Shirai |
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| Unit Pricing: Effects of Units on Consumer Responses in the Decision Contexts of At-home and In-store
(Dec. 2014) |
| No.319 服部泰宏、堀上明、矢寺顕行 |
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| 「採用研究」の俯瞰と展望
(2014年12月) |
| No.318 Miyuri Shirai |
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| Effects of Quality and Price Appeals on Consumers’Internal Reference Prices and Quality Perceptions
(June 2014) |
| No.317 Miyuri Shirai |
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| Impact of “High Quality, Low Price” Appeal on Consumer Evaluations
(May 2014) |
| No.316 服部 泰宏 |
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| 日本企業における雇用契約のデザインとその拘束性に関する研究
(2013年10月) |
| No.315 服部 泰宏 共著者:林 有珍 |
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| 心理的契約不履行の効果のバリエーションに関する研究-実証データに基づく不履行現象の再検討
(2013年10月) |
| No.314 Peijun Guo and Xiuyan Ma |
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| Newsvendor Models for Innovative Products with One-Shot Decision Theory
(September 2013) |
| No.313 Peijun Guo and Yonggang Li |
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| Multistage One-Shot Decision Approaches
(May 2013) |
| No.312 服部泰宏、共著者:新井康平 |
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| 経営学の普及と実践的帰結:実証研究
(2013年04月) |
| No.311 Peijun Guo |
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| One-Shot Decision Theory:A Fundamental Alternative for Decision under Uncertainty
(November 2012) |
| No.310 Miyuri Shirai |
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| Consumer Evaluations of Temporal Reframing of Prices
(June 2012) |
| No.309 Peijun Guo and Yonggang Li |
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| Multistage One-Shot Decision Problems
(January 2012) |
| No.308 大江 宏子 |
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| 国連”持続可能な開発に資する教育”戦略とコミュニティ施設を巡る一考察
(2011年05月) |
| No.307 Hiroko Oe |
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| A study of the Importance of Information Dissemination and Public Relations Crisis Management-Focusing on Discrepancies in the Interpretation of Information Dissermination and the Recipients
(May 2011) |
| No.306 Hiroko Oe |
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| A New Marketing Strategy Towards Sustainable Cultured Pearls Industry-From the History of the Pearl Culturing and the output from "Pearls of Wisdom" Workshop
(April 2011) |
| No.305 大江 宏子 |
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| 東日本大震災後の災害弱者救済と結合型ソーシャルキャピタルを巡る一考察-ボランティア・情報・問題意識”縁”の視点から
(2011年04月) |
| No.304 大江 ひろ子 |
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| 次世代リーダー育成のためのコミュニケーションメソッドの開発と提案
(2011年03月) |
| No.303 Hiroko Oe |
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| Case Method Appriach towards Sustainable Community Design - From the Process of University Student's "Etude" Lessons
(March 2011) |
| No.302 谷地 弘安 |
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| 競争地位別マーケティング戦略論の再検討と展開-リーダー対チャレンジャーの相克から
(2011年03月) |
| No.301 大江 ひろ子 |
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| 持続可能な真珠産業をめぐる一考察-規制緩和政策の帰結と新たなる事業継続に向けた展望と課題
(2011年03月) |
| No.300 大江 ひろ子 |
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| チーミングとコミュニケーションスキルに関する一考察-情報ネットワークモデルとエチュードの手法に依拠して
(2011年02月) |
| No.299 谷地 弘安 |
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| マーケティングと競争戦略Ⅰ 業界リーダーの「強さ」とその攻撃発送
(2010年09月) |
| No.298 谷地 弘安 |
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| マーケティング的「業界・競争」観とその意義再考
(2010年07月) |
| No.297 谷地 弘安 |
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| マーケティング的「商品・技術」観とその意義再考
(2010年07月) |
| No.296 谷地 弘安
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| 技術マーケティングの障害―マーケティング・リテラシー教育の意味再考―
(2010年05月) |
| No.295 Kozo Kiyota
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| A Test of the Law Comparative Advantage, Revisited
(May 2010) |
| No.294 Kozo Kiyota
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| Exports and Jobs:The Case of Japan, 1975-2006
(May 2010) |
| No.293 Zaifu yang |
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| Competitively Bartering Several Indivisible Goods
(May 2010) |
| No.292 谷地 弘安
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| 技術マネジメントとマーケティング―「MOV」フレームワークによる問題の提起と整理―
(2010年04月) |
| No.291 ヘラー・ダニエル,芦田尚道,小林明日香
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| WiLLプロジェクトとトヨタ:日本の若年層市場獲得に向けた取り組み
(2010年03月) |
| No.290 Peijun Guo
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| One-Shot Decision Theory
(February 2010) |
| No.289 Kozo Kiyota
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| The‘Flying Geese’Patterns of Industrial Development
(December 2009) |
| No.288 Kozo Kiyota
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| Japan's Exports and Employment
(December 2009) |
| No.287 Ning Sun and Zaifu Yang
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| A General Dynamic, Privacy-Preserving and Strategy-Proof Resource Allocation Mechanism
(November 2009) |
| No.286 Ning Sun and Zaifu Yang
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| A Strategy-Proof Double-Track Auction for Substitutes and Complements
(November 2009) |
| No.285 Kenji Matsui
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| Returns policy, new model introduction, and consumer welfare (No.265の改訂版)
(September 2009) |
| No.284 Kenji Matsui |
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| Auditing internal transfer prices in multinationals under monopolistic competition: an alternative to the arm's-length standard
(June 2009) |
| No.283 Kenji Matsui |
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| Cost-based Transfer Pricing for R&D Investment under Uncertainty: Full-cost versus Variable-cost Pricing
(April 2009) |
| No.282 T. Andersson, L-G Svensson, Z. Yang |
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| Constrainedly Fair Job Assignments under Minimum Wages
(March 2009) |
| No.281 Gerard van der Laan, Dolf Talman, Zaifu Yang
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| Solving Discrete Systems of Nonlinear Equations
(February 2009) |
| No.280 Dolf Talman and Zaifu Yang
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| A Model of Partnership Formation
(February 2009) |
| No.279 Peijun Guo |
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| Extracting Features of Classes by Remarkable Degrees with Real Applications
(January 2009) |
| No.278 Kenji Matsui |
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| Social welfare under strategic cost-plus transfer pricing as a management accounting practice
(January 2009) |
| No.277 谷地 弘安, 湯沢 雅人 |
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| アプリケーション・ソフトウェアの企画・開発ケース 富士ゼロックス 電子・紙文書一元管理・活用アプリケーション・ソフトウェア 「DocuWorks」
(2008年12月) |
| No.276 谷地 弘安, 湯沢 雅人 |
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| アプリケーション・ソフトウェアの企画・開発ケース 富士ゼロックス 汎用図面管理アプリケーション・ソフトウェア「EDMICS」"Engineering Drawing Management and Information Control Systems"
(2008年12月) |
| No.275 Peijun Guo |
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| Possibilistic One-Shot Decision Model for Real Estate Investment
(November 2008) |
| No.274 P. Jean-Jacques Herings, Gerard van der Laan, Dolf Talman, Zaifu Yang |
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| The Average Tree Solution for Cooperative Games with Communication Structure
(November 2008) |
| No.273 Ning Sun and Zaifu Yang |
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| An Efficient and Incentive Compatible Ascending Auction for Multiple Complements
(November 2008) |
| No.272 江畑徹、ヘラー、ダニエル・A |
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| 戦略行動としてのM&A+D(Divestiture=売却)への一視点
ふたつのまぼろし ― ファントムリム効果とシナジー ― (2008年11月) |
| No.271 Kenji Matsui |
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| Resale price maintenance for supply chains distributing products with demand uncertainty
(October 2008) |
| No.270 Peijun Guo |
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| Focus Points Based One-Shot Decision and Its Application to Duopoly Market
(September 2008) |
| No.269 Peijun Guo and Hideo Tanaka |
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| Interval Probabilities: Estimation, Combination and Decision
(September 2008) |
| No.268 松井建二 准教授 |
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| Emergence of Entrepreneurs without Credit Rationing due to Wage Labor Disutility
(July 2008) |
| No.268 Kenji Matsui |
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| Emergence of Entrepreneurs without Credit Rationing due to Wage Labor Disutility
(July 2008) |
| No.267 郭 沛俊 准教授 |
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| One-shot Decision with Possibilistic Information
(July 2008) |
| No.267 Peijun Guo |
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| One-Shot Decision with Possibilistic Information
(July 2008) |
| No.266 楊 再福 教授 |
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| A Double-Track Auction for Substitutes and Complements
(July 2008) |
| No.266 Ning Sun and Zaifu Yang
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| A Double-Track Auction for Substitutes and Complements
(July 2008) |
| No.265 Kenji Matsui |
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| Returns policy, new model introduction, and consumer welfare
(December 2007) |
| No.264 Kenji Matsui |
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| A Model of Countervailing Power from Retailers Offering Multiple Brand Choices
(April 2008) |
| No.263 Gerard van der Laan and Zaifu Yang |
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| An Ascending Multi-Item Auction with Financially Constrained Bidders
(March 2008) |
| No.262 Kenji Matsui |
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| Accounting Year-End Dispersion and Seasonality in the Japanese Corporate Bond Market
(January 2008) |
| No.261 谷地弘安 |
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| 現場起点のCSマネジメント ANA HANEDACS21プロジェクト
(2008年01月) |
| No.260 Kenji Matsui |
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| Dynamic adjustment process of retail store density in cointegrated panels
(December 2006) |
| No.259 Kenji Matsui |
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| Resale Price Maintenance and Retailer Information Services for Consumers with Taste Heterogeneity
(June 2007) |
| No.258 Kenji Matsui |
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| Concentration fo marketing channels and brand-level mark-ups for retailers
(March 2007) |
| No.257 Dolf Talman and Zaifu Yang |
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| On a Dynamic System of Nonlinear Equations with Economic Applications
(February 2007) |
| No.256 Dolf Talman and Zaifu Yang |
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| A Dynamic Auction for Differentiated Items Under P
(December 2006) |
| No.255 Kenji Matsui |
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| A Model of countervailing Power from Retailers Offering Multiple Brand Choices
(January 2007) |
| No.254 Dolf Talman and Zaifu Yang |
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| A Discrete Multivariate Mean Value Theorem with Applications
(December 2006) |
| No.253 Ning Sun and Zaifu Yang |
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| A Further Study on an Auction Model with Several Complements
(December 2006) |
| No.252 Kenji Matsui |
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| Application of the auction theory to the overpricing phenomenon in a corporate bond underwriting market
(November 2006) |
| No.251 白井美由里、阿部周造 |
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| メーカーと小売業者に対する消費者の評価
(2006年09月) |
